2013. január 6., vasárnap

2013-as KÉPESLAPOK

Íme az első idei képeslapjaim,az én szívemet melengette ez az alkotás ezen a januári semmit mondó napon :-)) Szerintem gyönyörű ez a Spellbinders sablon és a színeit is imádom,bár lehet,hogy nem jön át a gépen jól az eredeti szín.(olyan téglás-lazacos szín) :-))A két rózsa is a kezem munkája.



Íme egy különleges szín összeállítás, igazából egyik se a kedvenc színem azonban együtt fergetegesen jól mutatnak(szerintem) :-)



A barátnőmnek készítettem a névnapjára :-)

A kolléganőm nagymamájának  szülinapjára készült ez a képeslap a.

A lányom kért meg,hogy barátjának készítsek egy mókusos képeslapot a szülinapjára,mert néha úgy szólítja "Mókus" :-))Nagyon tetszett neki a fém mókuska rajta -)
Most a lányom másik haverjának készült ez a képeslap,mert mentek hozzájuk vendégségbe :-)


A másik lányom barátjának  az édesanyja készített nekem kézzel nagyon szép szappanokat és köszönet képen megalkottam neki ezt a képeslapot :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése