2011. november 5., szombat

KARÁCSONYI GÖMB ALMBUM

Ez egy gömbön lógó minialbum! :-)
A gömb belsejét rizspapírral dekopázsoltam.A gömbön szalaggal lóg  a minialbum és a szalagon a pillangók és az arany masni.Az albumnál karácsonyi papírokat használtam  de még fotók nélkül,viszont a képek helyei meg vannak.Akkor ime az újabb alkotásom!


A gömb közelről:



A masni:
És a gömb nyitva.Belefér a karácsonyi meglepi: édesség vagy bármi más
Most nézzük az albumot :-)
A fonalgrafikával hímzett borító
Az oldalak és a közeliek sorban:






A hátsó borító pedig ilyen aminek a papírját szintén én készítettem :-)



Köszönöm,hogy itt jártál és végig olvastad :-)

9 megjegyzés:

  1. aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh Ez káprázatos! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagy ötlet!!! És csodaszép a kivitelezés, mint mindig! A cimkét, amire a Boldog Karácsony feliratot ragasztottad, hol szerezted be?

    VálaszTörlés
  3. Edit, ez az album gyönyörű!!!!!!!!!! Írhatnám, hogy mint mindig, de most annál is jobban. Nagyon összhangban van minden!

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nem semmi.Nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés
  5. Jest po prostu cudny!!!!!!!!!! Wspaniały pomysł :))

    VálaszTörlés
  6. woooow so beautiful album
    hugs Pia

    VálaszTörlés
  7. Szenzációs!!! Nagyon-nagyon tetszik. Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Mindenkinek a kedves szavakat! .-)

    VálaszTörlés
  9. heloka.Veletlenul akadtam erre az oldalra.Meses dolgokat lattam,gyonyoruek.Hol tanultad ezeket a csodas dolgokat kesziteni?Szeretnem en is megtanulni.Ha nem nagy a keresem irrjal az e-mail cimemre: kkaola13@yahoo.com Elore is megkoszonom.

    VálaszTörlés