2011. július 28., csütörtök

BORÍTÉKOK

 Egy újabb boríték

Készült még egy :-))


Szeretem ezeket a rózsákat készíteni,mert most már mindig jól sikerül :-).Ilyenek a közeli képek :








 

Ezt a gyönyörű csipkét nem régiben vettem a varrónők boltjában (rózsaszínt is) és azt gondoltam,hogy pont illik ide.

A kört Spellbinderssel vágtam ki és az alatta levő "csipkés" kör alátétet is.Előtte azonban kinyomtattam a feliratot.Még a virág és a levél felragasztása maradt és kész is lett! :-)
 Felbuzdulva,megalkottam a rózsaszínt is.Így mutat:


Miután nézegettem külföldi blogokat és elképesztő mennyiségű rózsás oldalt,képeslapot láttam azon agyaltam,hogy hogy fogok én is ilyen kisebb rózsákat készíteni. Rájöttem,hogy van nekem kicsi,5 szirmú virág lyukasztóm.













3 megjegyzés:

  1. Mindkettő tetszik. Ízléses klassz munka.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek....nagyon ügyes vagy!!! Tudom,már volt a kezemben,sok csodás munkád!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper ötlet ez a boríték! Elárulod, hogy kell hajtogatni?

    VálaszTörlés