2012. szeptember 21., péntek

TORTA SZELETEK 1


Készítettem egy tortát szeletekből.Nagyon színes ezért inkább külön szeleteknek jó,mint egyben.Azonban készül az egységes torta is amelyben minden szelet egyforma!Minden szelet egyben dobozka is mivel nyitható a teteje, amelybe tehető kis csoki, ékszer, bármi apróság. Alul a képen mutatom.
Felhasználtam: vegyes papírok, Marianne Desingn rózsa sablon,tintapárna, Spellbinders sablonok, Martha Stewart bordűr lyukasztó,folyékony gyöngy, szatén szalagok,Sizzix vágósablon,  levél lyukasztó, virágközép,kétoldalas és Karen Marie ragasztó,karton
Mutatom egyben és külön-külön is! :-)

És akkor  külön  a 13 db szelet: 





Egyéb torta szeletek:

6 megjegyzés:

  1. Egytől egyig csodaszépek, de leginkább a lila melletti "csokis" tetszik! Olyan, mint egy igazi tortaszelet :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betka! Valóban olyan enni valóak,mint az igaziak :-)

      Törlés
  2. Nekem csak egy kérdésem lenne: kb. mennyi idő alatt készül el egy ilyen "torta" ? Mert tényleg gyönyörű !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gabi! Sajnos nem tudom,mivel többszöri alkalommal készítettem,így nem mértem az időt ,de legközelebb megteszem és akkor már fogom mondani :-)

      Törlés