2011. május 8., vasárnap

BERTI ALBUM

Ez az album egy kolléganőm fiának készült 23.szülinapjára.
Nagyon vártuk,hogy hogyan reagál a nem minden napi "megszokott" ajándékra
Találtam egy programot ahol egy fatörzsbe tudtam "belevésni,karcolni" a fotót,ugyan ezt már csináltam egy másik albumon viszont nagyon tetszett és itt is alkalmaztam.Mivel vágtam a fotót így nem látszik a fatörzs
Ilyen lett a borítója. 





Midnight Frost papírokkal dolgoztam (már másodszor) és most is nagyon szerettem velük alkotni.
Használtam csipkét, milton kapcsot, Magnás rózsás papírt, vékonyabb és vastagabb szatén szalagot, organza szalagot és más egyéb varrónők boltjában vásárolt szalagot.Kétoldalas ragasztóval rögzítettem a papírokat,és a prima virágok tetszettek itt is.Saját készítésű maga az album is,kartonból 20x20 cm-es oldalakkal s 2 karikával fűztem össze
Rajta az elengedhetetlen kis biléták (komment címkék).Szinte mindent sk csinálok,semmit nem veszek amit magam is meg tudok csinálni,ettől lassabban készül ugyan,viszont értékesebb a számomra.
Amit még használtam az album készítése során:reszelés,tintapárnák,matricák,száraz domborítás,Martha Stewart lyukasztó .sk virágok,indák,szegecsek,fafigurák,bolyhos fonalköteg,öntapadós virágszalag,csattok,gombok,zishereitstű,
mintalyukasztók,fémkeretek,kontúrmatricák,kartonok és virágok.
Kávéztam papírokat,szikonnyomdáztam,mintavágóollókkal vágtam.
Mivel foci is a kedvence volt, és nagy örömömre találtam hozzá fémből egy kis kulcstartó féle akasztható focilabdát gondoltam felfűzöm az albumkarikára,mert nagyon jól mutat.
Az első oldal amikor megszületett,még az eredeti képeslappal amit a szülők szoktak adni a rokonságnak.
Készítettem rá Rayheres szerszámmal egy lyukat és egy szalaggal máris nyithatóvá is vált 
Aztán következett az első oldal,ahol minden szalaggal ellátott  kommentcímke még 3 fotót rejt.
A jobb sarkot visszahajtottam és száraz domborítással mintát készítettem mögé és milton kapoccsal rögzítettem.Nagyon szeretem ezt a Marthas lyukasztót,mert klasszul lehet bele szalagot fűzni .Ilyen közelről.
A 4.oldalon tüneményes a kis legény ahogy ül a csapban  és ahol  tejfölt majszol. :-)
Sk virágot készítettem,szeretem ez a technikát,
mert  könnyű elkészíteni és rendkívül mutatós.
A csipkét lányaim nagymamája horgolta (86 éves),így az ő csodás keze munkája is benne. Annak idején tőle tanultam meg kötni és sütni is.
A bordó szalag mögött szintén egy elrejtett szöveg van
A levelek szélét tintáztam, a felirat matrica
A saroknál téptem,tintáztam és Perlen Pent használtam.
Ezt is kedvelem,mert könnyű vele dolgozni.
folytatom.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése