2011. május 18., szerda

KÉPESLAPOK FONALGRAFIKÁS









Ezt a technikát amikor először megláttam azt gondoltam,hogy na neee ez olyan aprólékos,nem is látom jól a szememmel (dupla szemüveg kéne :-) tuti nem fogom csinálni,annál is inkább,mert nem is értettem,hogy melyik öltés melyik után következik. :-) Aztán amikor az első tanfolyamon elkészítettem az első ilyen képeslapot,mondhatom nagyon-nagyon megtetszett.Aztán már nem volt megállás és csak csináltam,csak csináltam és imádom,mert gyönyörű minták vannak. Hálás köszönet Éva barátnőmnek!!!!Ez volt az első itt.
                                  































Ez egy doboz képeslap
 És a teteje nélkül
                                                                 

1 megjegyzés:

  1. Ez aztán a sorozatgyártás!!! Mikor már végre azt hittem, hogy vége a sorozatnak, akkor még mindig volt, volt ... és nem hittem a szememnek! Nagyon jók!!!

    VálaszTörlés