2011. december 2., péntek

ÜVEGTASAK 2 DOBOZ :-)Barátok közt Zsófinak

A múltkori üvegtasakon felbuzdulva megkért egy barátom,hogy készítsek még egyet.Az előző ilyen lett
Azt gondoltam,hogy most más milyet  alkotok!
Most jöjjenek a közeli képek:
Egyik oldalon lefele megy az inda hullám íve,míg a másik oldalon felfelé :-)

A hátulja:
A virágokat SK készítettem,szeretem készíteni,mert nem túl nehéz,viszont elég aprólékos :-)Most valamiért szenzációsan sikerültek a fényképek,úgyhogy jól látszanak a közeli képek (sajna eltört a gép elemtartója :-( )


Ezt az óra sablonomat itt használtam először és nagyon tetszik (még van 1 ami alkotásra vár :-)

Isten éltesse a szülinapost!!
Köszi,hogy benéztél! :-)

1 megjegyzés:

  1. Remek hangulata van és még a pezsgő nincs is kibontva. :-) ha magam készítenék bordó színt választanék szerintem a palackot és a címkéjét is jobban kiemelné de így is tuti lett.

    VálaszTörlés