2011. december 8., csütörtök

VONAT

Egy külföldi blogon láttam ezt a kis vonatot és azonnal beleszerettem :-) Annyira cuki szerintem :-)
Először nem volt könnyű elkészíteni,mert az egyik lépésre csak nehezen jöttem rá azonban mégis  csak elkészült :-)  A következőt úgy fogom megalkotni,hogy kinyíljon a virágláda mögötti kis ajtó és a belseje  majd egy minialbumot rejt.Sajnos itt még ez az ötlet  nem jutott eszembe.
Akkor nézzük hogyan is készítettem :-)

Közelről a virág láda


 A vagon másik  oldala ilyen lett. Még függöny is van rajta :-)


 
Felül nézetből ezt látjuk: A rózsák egy részét spellbinderrel készítettem.Használtam még szalag rózsát és  Martha Stewart mintalyukasztót,miltont a kerekekhez.


A lépcső  felőli oldalon az eleje pedig  szemből ilyen:

És a hátsó oldala így mutat :-)
Remélem teszik Neked is ez a kis vonat vagon.
Köszi,hogy megnézted :-)

4 megjegyzés:

  1. Hihetetlen vagy, Edit!!! Ez valami fantasztikus, rengeteg munkád van benne!!! És ez nagyon látszik is rajta! Nagyon édes lett! :-)

    VálaszTörlés
  2. Tuti lett.Indulhat a sorozatgyártás:)

    VálaszTörlés
  3. Edit, szeretném megkérdezni, hogy használhatom-e a képet, forrásmegjelöléssel a kezdőknek szóló tanfolyami anyagban! :)

    VálaszTörlés