2011. november 12., szombat

Karácsony 4 MIKULÁS KOSÁR


 Készítettem egy kis karácsonyi doboz képeslapot ami megtölthető aprósággal.A széleit hődomborítással készítettem.Ilyen lett:






 Készítettem egy mikulás kis kosarat.
A doboz alja 11x11 cm,tehát elég bőven beleférnek az ajándékok,a magassága 8,5 cm.Bármit bele lehet tenni ami belefér én most édességgel illusztrálom :-)
Ismét alkalmaztam a fonalgrafikát a télapó arcánál, 2 órahosszáig tartott míg kivarrtam.... és akkor még hol a többi része.... :-)))!!!!!! A szánkót és a harangot tükör kartonból vágtam ki a többi fotó kartonból készült.
Nos akkor nézzük milyen is a kis kosár :-)


A másik oldal ilyen
 
Felülnézetből pedig így látjuk:

Remélem tetszik a kis kosár és Te is szívesen megpakolnád valakinek ajándékkal,mert biztos örülne neki!
Köszi,hogy végig nézted!
Kívánom,hogy Te is kapj sok ajándékot de ne felejts el ADNI is!! :-)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon édes!!! A fonalgrafika nagyon szép, nagyon fel tud dobni bármilyen lapot egy kis hímzés, csak az a baj vele, hogy nagyon lassan megy. :-)))

    VálaszTörlés