2011. november 15., kedd

FOTÓKÖNYV ÉS CSOKITARTÓ DUPLA KÉPESLAP DOBOZ

Ezt a dobozt szülinapra készítettem.Nagyon élveztem,hogy  két doboz egy alapon van.Végül is bele lehet tenni bármit de nekem csak épp nyalóka volt itthon  így azt tettem bele a fotó erejéig Az benne a poén,hogy készítettem rá egy ablakot,így látszik mi van benne és csak féloldalra nyílik a doboz nem lehet levenni a tetejét! :-)A másik oldalába kaptam egy kész fotóalbumot amit a Photohall-ban készítenek,mert ez lesz benne az ajándéka.Amikor elkészültem vele 8  órahosszai munka után(húúú),reméltem,hogy elég pasis :-) nekem is nagyon tetszett nemcsak a tulajdonosának :-))) Isten éltesse innen is a Fiatal embert :-)
Nos akkor ilyenek a részlet fotók



5 megjegyzés:

  1. Wspaniały pomysł, pięknie wykonałaś to cudo :))

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, hogy miket össze tudsz hozni !!

    VálaszTörlés
  3. Na erre nem vágnám rá egyből, hogy a tiéd! Fantasztikusan jó lett!!!! Loptam az ötletet! :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, ez nagyon összhangban van! Elegáns, letisztult. Tetszik a papír mintája, a színek és formák, az ötletről nem is beszélve!

    VálaszTörlés