2011. június 10., péntek

Varrós doboz

Ezt a varrósdobozt  a Húgomnak készítettem a szülinapjára ,hogy a kütyüit bele tudja tenni.
A tetején minden igazi  az olló, a zippzár,a spulnik,a zichereistű,a gombok,a gombostűk de még a gyűszű is :-)
Először lealapoztam festékkel,ebbe a fetékbe nyomkodtam bele a varrós alkatrészeket majd száradás  után befestettem zölddel a dobozt és száradás után pedig Marabu Kontúr pasztával (kupfer 087) festettem be.Épp,hogy hozzáért az ecset ettől lett különleges. A zöldre azért volt szükség,hogy átüssön a bronzon így  egy régies, rezes (mintha oxidálódott volna) hatást értem el.
 A doboz alján pedig igazi csipke van és ezzel a módszerrel van kenve.Itt-ott feketével is meghúztam,hogy sötétebb foltok legyenek benne és még jobb hatása legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése