2011. június 23., csütörtök

DOBOZ KÉPESLAP 1 prototípus :-)

Ez a meglepi doboz számomra is új de amikor megláttam egy blogon azonnal magával ragadott és beleszerettem.
Ezt hívják: szerelem az első látásra :-))) 2 -3 hónapig  vártam a Spellbindersre mire a kezembe vehettem és elkészíthettem vele ezt a (számomra még mindig csoda) dobozt.Akár képeslap doboz is lehetne,mert képeslap a teteje és doboz az alja amibe lehet rejteni az apró ajándékokat. (csoki,ékszer,pici parfüm,színház-mozi jegy és bármi ami belefér és az épp aktuális ajándékot képviseli :-)
Ez az első darab és csak gyorsan összedobtam,mert már nem bírtam ki,hogy láthassam a végeredményt.Leírásom nem volt az elkészítéséről,így csak 2 fotó után mentem.
Biztos készítek még ilyet csak a színeit és a mintáit variálom,de az is lehet,hogy a szombati meglepetés csomagomból még másmilyen is készül :-)
Na nézzük milyen is ez a doboz amiért annyira lelkesedek :-))))

Sikerült megörökíteni mindkét oldalról így a hozzáértő szem láthatja a furfangot benne.(ami nincs is) :-))

A felső rózsa is saját készítés, ebből a 6 szirmú virágból készítettem amit Sizzix sablonnal vágtam és domborítottam.
Végül is ilyen lett követve  Tigelmanné Éva erre vonatkozó utasításait!:-) Köszönet érte!



 A dobozkánk így van nyitva és benne az épp kéznél lévő csoki darab



5 megjegyzés:

  1. Csoda, csoda, csoda!
    Szuper a forma, az ötlet is, de a színek harmóniája! Finoman nőiesen romantikus :-)
    Sok örömöt az új cuccaidhoz! Kíváncsi vagyok a többire is! :-DD
    Éva

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett!!! nagyon tetszenek a színei is, a saját készítésű rózsa is. Hol sikerült beszerezned a sablonokat??? (Spellbinders)

    VálaszTörlés
  3. csudajó lett! nagyon tetszik a díszítése.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! Gyere hozzám, és vedd át a meglepid! :)

    VálaszTörlés