2013. augusztus 22., csütörtök

40. SZÜLETÉSNAPRA FÉRFI FOTÓALBUM

Egy nagyon kedves régi ismerősöm keresett meg,hogy készítsek a párjának egy meglepetés albumot.Ilyenkor mindig izgalmas a várakozás,vajon mit is fog hozzá szólni. :-)
Az egész albumot én készítettem a gerincétől elkezdve az oldalakon át.. Ami új és nagyon örülök neki,hogy a külső szövet borítót  szépen,pontosan át tudtam lyukasztani,így sikerült beleépíteni  az akasztót amire felkerült egy családi ereklye (a nagymama örökség  fűzére) A lapok 24x 19 cm-esek és kronológiai sorrendben vannak.Amikor először megmutattam Ancinak mit ,hol talál és mi hová van eldugva benne nagyon figyelt,hogy megjegyezze,majd a végén  kértem,hogy most ő mutassa be nekem az albumot :-) és igen csak erősen próbára tette a memóriáját. Jót nevettünk együtt-" ezt még gyakorolnia kell" és azt mondta: "húúú ez lesz 1 óra mire végig nézi majd Gyula és mindent megtalál benne" :-)) Boldog Szülinapot  innen is Gyula! Hajrá FLP! :-))
Nézzük az albumot!
A részletek:

Jujjj,hát igen  érdekes és borzalmas volt ezzel az oldallal dolgozni :-))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése