2013. június 6., csütörtök

1 ÉVFORDULÓS NAGY ALBUM

A lányom kért meg,hogy az 1 éves évfordulójukra készítsek a barátjának egy fotókból összeállított albumot.
Annyira "könnyű" dolgom volt (és egyben nehéz is),mert minden instrukciót megkaptam. Szinte Anettkám megtervezett mindent mi hova kerüljön.Annyira imádtam,hogy ilyen sokat tervez,készülődik,mindent rajzban kaptam, képekkel alátámasztva. Még a szövegeket is előre megírta, itthon már csak be kellett másolni a kihagyott helyre. Amikor megkapta a Királyfi és végig nézte,kijött a szobából és nagy örömmel mondta,hogy "már HÁROMSZOR végig néztem adhatok érte 1 nagy puszit"?? Persze,hogy megérte minden perc és éjszaka amit ezen album készítésével töltöttem..Ahogy szoktam interaktív az album,minden kihúzható,nyílik és el van dugva :-) Ilyen lett a közös koprodukció :-)))))) És persze a fizetséget is megkaptam,gyönyörű sablonok és ölelés  formájában :-) Ezúton is hálásan köszönöm Anettkám és Királyfi! :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése