2013. február 16., szombat

NŐI TÁSKA ALBUM

 Ismét olyat alkottam amit még nem,hisz a táskát egybe "építettem" az albummal.Nem volt kis munka de azt hiszem megérte,mert nagyon tetszett.Maga az album 20x20 cm,plusz a táska.Nagyon nem volt egyszerű,mert a táskát könyvkötő textillel kötöttem be és mivel nem szögletes sokat "izélgettem" vele :-))Viszont így akár hányszor kinyitják nem törik meg,mint a papír. (Köszönet Virág Évinek az ötletért)
40.születésnapra alkottam Marcsinak. A kérés azt volt,hogy építsem bele mindazt az emléket amit kaptam hozzá.Színeiben: fekete- pink.Csajos legyen és elegáns. :-) Amit felhasználtam DCWV papír készlet, csipke,szatén szalag, organza szalag, 2 oldalas ragasztó, folyékony ragasztó, 3 D ragasztó kocka,Spellbinders és Marianne Design sablonok, folyékony gyöngy, milton kapocs, fém díszek láncon, gomb, csillogó gyöngy, strasszok ,mágnes, Joy sablon, tinta párna, MS bordűr lyukasztó, Fiskars bordűr lyukasztó, Nellie Snellen lyukasztó és Cameo (köszönet érte Pippinek )     
Ismét fonalgrafika hímzéssel díszítettem az egyik odalt .

Akkor nézzük a részleteket:Ilyen a táska hátulja



Készítettem a táskának 2 zsebet amin kis díszgombok vannak.
A fülét kartonból vágtam ki ,dekor gumival erősítettem és szalaggal vontam be.


Mivel csajos kellett,tettem a fülére kis cipőt és csizmát és egy Joy sablonnal vágott mini retikült :-).



Nyitott állapotban ilyen :-)


A betűket itt is Cameoval vágtuk


És akkor az oldalak: A tőlem megszokott módon minden nyílik,abszolút interaktív az egész album.
Nem töltöm fel a teljes album részleteit,mert így is már túl hosszú :-)




2 megjegyzés:

  1. Őrületes fantáziád van! Ez az album minden ízében zseniális :)!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kreatív és nagyon ügyes, szép munka, Trillucy! Gratulálok! Biztos vagyok benne, hogy a megajándékozott imádta! :)

    VálaszTörlés