2012. október 6., szombat

VIKI SZÜLINAPI CSOMAG

Egy kedves kolléganőmnek készítettem ezt a kis csomagot a házavatóval egybekötött szülinapjára.
Bár azt "füllentettem" neki,hogy nem készítettem semmit,mert nem volt rá időm de ő titkon sejtette (remélte), hogy ez nem így lesz! Idézem:-"TUUUUDTAAAM,hogy te nem intézed el ennyivel!!! :-)))
Nem tévedett és a többi kolléganővel összefogva született meg a meglepetés csomag.Nem véletlenül esett a választásom erre a színre,hisz a ház is rózsaszínű :-)Akkor nézzük mit is alkottam:-)
A buli fergeteges volt ,nagyon jól éreztük magunkat! Még egyszer Boldog Szülinapot Vikikém! :-)
Készítettem egy fadobozt teli Mozart csokigolyóval, mellé egy házavatós képeslapot és az üvegre egy teget.
Nézzük sorban a képeket amikor megkapta az ünnepelt :-)


Annamari készített neki egy csodálatos és finom tortát! Íme


Nézzük mit rejtett a csomag.







Az üveg díszítése:


A fadoboz részletei:A tetejét és körben megantikoltam








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése