2011. április 2., szombat

Magamról

Helló! Editnek hívnak és Budapesten élek.Szakmám szerint fodrász mester vagyok, és oktatóként dolgozom.Már 30 éve a pályán sok mindent megéltem,megtapasztaltam  és úgy gondolom,hogy szeretném a tudásomat átadni a felnövekvő ifjúságnak.Mindig is volt kézügyességem,fiatalabb koromban kötöttem és riseliőztem is Ez az újfajta hobbi kb. 3 és fél éve kerített hatalmába. :-)Sokféle technikát kipróbáltam( ékszerkészítés,dekopázs,üvegek díszítése,papírvirágok készítése,faliképek stb. és scrapbook ami aztán úgy néz ki a szívem csücske lett.Készítek emlékalbumokat (fotókból) képeslapokat mindkettőt minden témában.Azért imádom,mert olyat tudok alkotni és adni ami én vagyok.Abszolút egyedi,egyénre szabott Ami külön öröm a számomra és megismételhetetlen,hogy aki kapja mindig kűzd a meghatottság örömkönnyeivel.Ezért érdemes csinálni,mert lélekfelemelő.

3 megjegyzés:

  1. Most ismerkedek a blog készítéssel,mindenkitől türelmet kérek :-)köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek veled! Én azért szeretem, mert kikapcsol, s mindamellett itt "a mi kis társadalmunkban" nem számít semmi más, csak az, hogy egymást inspirálva alkotunk. Én is szeretek olyan dolgokat adni, amik nemvárt érzelmeket csalnak elő. Olyan meghitt alkalmakra ad lehetőséget ezáltal az ajándékozás, amiket mostanában ritkán él meg az ember, pedig szükség lenne rá. Ne csak azon a néhány napon szeressük egymást, hanem mindig! CSak az a a baj, hogy ezt kevesen értik meg! :(

    VálaszTörlés