2011. május 30., hétfő

50.LÓHALÁLÁBAN KÉSZÜLT szülinapi album










Ez az album "lóhalálában" és elkeserítően kezdődött és készült!Persze minden jó ha vége jó :-)) (De soha többet Vietnám) :-))
Először is kaptam 139!!! db fotót és  7 azaz hét  db napot :-).Már akkor tudtam,hogy ennyi fotót lehetetlenség elhelyezni de kevés lehetetlen dolog létezik nálam :-)Úgyhogy ha nem is mind de 100 körül beletettem.A másik ami még nagyobb kihívás volt az az idő.Ugyanis 1 oldal elkészítése kb 5 órahosszát igényel.Tehát együtt számolva is a 15 oldal legkevesebb,mint 75 óra!! ( Ja és 1 hét az 168 óra)De hát szorított a határidős szülinap!
Elkezdtem alkotni és mindjárt az első oldalnál eltört az egyik szerszámom. :-( Aki benne van e témában az tudja,hogy mit jelent egy Martha Stewart lyukasztót "elveszíteni".Már majdnem körbeértem amikor is reccs (a bal felső sarokban látszik)(Bár az is igaz,hogy elég vastag volt a papír)Nagy ijedtemben felhívtam a legjobb barátomat,hogy S.O.S segítségre van szükségem és a varázsló tudományára.Ekkor ő készségesen megpróbálta az akkor még lehetetlent.Ezúton is hálásan köszönöm neki,hogy megjavította :-)) Mutatom milyen is ez a szerkezet belülről és hol törött le






Gyorsan félre tettem és folytattam a második oldallal és vártam a csodát,mert a lelkesedésem vitt előre :-))
Végül is ilyen albumot  álmodtam meg egy 50 éves hölgynek a szülinapjára.A barátnőmmel akinek készítettem, remekül együtt tudtunk működni,mert nem csak a sok képet és a kevés időt adta :-))) hanem komoly információs anyagot is.(idézetek és a képi anyag történései) Köszönöm,Ági barátnőmnek,hogy  ezzel is segítette a munkámat!És akkor mutatom a borítóját!

 Mindig örömmel tölt el ha egy új technikai lépést tanulok vagy valami saját készítésű díszt.
Ebben az esetben ilyen a narancssárga és fehér organzából készült rózsa.Tök jóóó,hogy már ilyet is tudok készíteni :-)( Ne felejtsd el,hogy mindig,mindenkitől lehet valamit tanulni az életben!!!.)

Akkor nézzük,hogy is készült és miket használtam fel.Tulajdonképpen azokat amiket eddig is használtam és megszerettem.Az album mérete 20x20 cm és azt is magam készítettem.Bobunny
papírokat,mert  nagyon tetszik a papír színe és magával ragadott a vidámsága.(pont illett a hölgyhöz)
Az elmaradhatatlan biléták


A narancssárga hátuljára került az ajándékozók neve.Használtam:
milton kapcsok,szegecsek, vékonyabb-vastagabb szalagok,organza szalag kontúrmatrica,csipke.virágok és saját készítésű virágok,mintanyomók.glitteres ragasztó,kétoldalas ragasztó,perlen pen gyöngytoll,tintapárnák,gombok,cérnák.sizzix sablonok,3D ragasztó.,szilikon nyomdák,,bordűr lyukasztók,strasszok,és2 oldalas ragasztó,folyékony Rayheres ragasztó (nagyon jó) ragasztó pisztoly.
Háttérnek színes fotókartonok.Használtam nyomtatót és a kimeríthetetlen energiámat :-))
És akkor az első ominózus waterfall oldal de itt még hiányzik a jobb felső sarokból az ovális körön lévő poénos szöveg ami ez volt:
Ferrarival érkeztem
marha nagyot fékeztem.
Okos vagyok, szép és laza,
köszöntselek,vagy húzzak haza?
 Láttam egy jó kis ötletet miszerint minden oldalpár jobb felére tettem egy kis hajlított szalagot ezáltal könnyebb lapozni és imádom,hogy az albumból kilógnak a cuccok



A második oldal:ahol a főfotó alá el van dugva egy komment címke rajta egy idézet és a hátulján egy fotó.Gyönyörűséges volt ez a csipke!





A  negyedik oldal:
Itt a képek mögött 3 helyre is el van rejtve a komment illetve a képek.A masnit kivéve az összes szalagnál.A pöttyös virágot kivéve sk virágok.Szeretem ezeket,mert nagyon feldobja az oldalt (szerintem)Az első kommenten 2db a másodikon 3 db és a harmadikon 5 fotó van.



Az ötödik oldal:Ez az oldal még mindig az egyik leglátványosabb kedvencem.Nem nehéz csak először tűnik úgy.Ebben is újítottam,mutatom később.

Ez a csipke( szerelem alatt)ami itt kevésbé látszik élőben valami gyönyörűséges :-)És akkor elkezd nyiladozni a szerelmük.



Itt is segítettem a lapozásban ,a bal alsó sarokban a kis zöld szalaggal.Ki lehet húzni a fotókat balra  és 4 kép van rajta
 Itt az újításom :-) hogy nem csak a fotókat de a jó hosszú idézetet is ki lehet húzni de azt felfelé



 és 3 db kép van mögötte.


A Hetedik oldal:

 Ez a csipke is csodás élőben és a virág amit készítettem.Az a baj,hogy egy fotó sem adja vissza az élő alkotást ahol minden "ÉL",térben van,csillog,szinte a rózsáknak is illata van :-)Az összes narancs és zöld szatén szalagnál "titok " van.Ime!





Nyolcadik oldal:
 
                                          
Itt a zöld szalagnál nyitható de immáron az egész oldal és a belsejében vannak a képek csak úgy "egyszerűen"

Kilencedik oldal:

Ilyen oldal se készítettem még, viszont nagyon megtetszett amikor rábukkantam  a netes  barangolásom során.A képek hátulján vannak az idézetek.

Tizedik oldal: 

Ezt az oldalt is kedvelem,mert a tépőzárral ellátott kis "szütyőben" sok kép elfér vagy még pótolható bele.
Tizenegyedik oldal:

A másik nagy kedvenc oldalam,mert nagy sikere szokott lenni,mivel látványos :-)
Felül  szalagos,hegyes a kommentcímke és rétegenként van eldugva.
Ismét mindkét oldalon fotó van.

 Ahogy a kockás szalag lefelé húzásával nyílik lefelé és felfelé egyszerre a két fotó.
Tizenkettedik oldal: 
 Ugyan nem éppen májusi,tavaszi  a kép de mindenképpen hozzá tartozik a hölgy életéhez.
Viszonylag ritkán szoktam tépni de ide éppen ez kellett.Természetesen a fehér szalagnál nyitható,mint egy ajtó és ott bújik meg még 3 kép.



Tizenharmadik oldal:
 amit szintén nem csináltam még :-) de nagyon megtetszett bár  ez képeslap volt eredetileg és nem volt fotó eldugva sehova,azonban nekem volt sok  fotóm és csak kiagyaltam,hogy fogom megoldani a "dugást" :-))Végül is így sikerült és 2 emeletben.
      A két narancs szalagnál nyílik, külön-külön.Íme!

És az utolsó tizennegyedik oldal és aztán a befejező hátsó borító (ami olyan papírt kapott,mint az eleje:  
 A változatosság kedvéért  :-) itt is nyílik minden a masniknál.A fehér virág mellett a masni alatt egy átlátszó fólia "szütyő" van és oda fér egy jó nagy köteg fotó,hisz  a meglepi bulin készült sok kép és utólag idetehető.Záró akkordként megfelelő idézetek a kommentcímkén.A fotó alatt egy poénos oldal mikor rátaláltam tudtam,hogy ide fog passzolni és először fetrengtem a nevetéstől,mert a bulin is volt csippendale fiú. Azonban amikor jobban szemügyre vettem a tortát és felfedeztem,hogy "hol is  áll a gyertya és nem éppen pislákol" mondhatom,hogy a hasamat fogtam és hangos röhögésben törtem ki :-))) Íme a bizonyíték :-)


  Ez az album így lett egyedi és egyénre szabott  ilyen  mikrónyi idő alatt,rengetek munka,agyalás  és szinte semmi alvás de remélem,hogy ismét örömet és maradandót tudtunk szerezni!! Köszönöm,hogy elkészíthettem és innen is  BOLDOG SZÜLINAPOT KRISZTI!!

4 megjegyzés:

  1. Nem jutok szóhoz...eszméletlen jó lett!!! Ötletes, igényes, kedves,szépséges ,munkaigényes ajándék!! Május 22-én volt a lányom 16 éves, sajnos nem tudtam elkészíteni a neki szánt albumot( vizsgák,beadandók voltak), 76 képet választottam ki. A leírtak alapján jó kis munka vár rám...

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok ismét!!! Nagyon-nagyon ügyes, kreatív és ötletekben gazdag vagy!!! Óriási munka van ismét mögötted!!! Egyre inkább megjön a kedvem valami hasonló készítéséhez!!! :-))) Az alapot te csinálod, vagy magát az albumot készen veszed? De azt tudom, ha valami ötlettes dolog kell, kis füllentyű, bújtatott versike, kinyíló rész, akkor hozzád jövök körülnézni!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Varázslatos!!! A végén a kis pajzán versike lett a kedvencem! :))) Nagyon szépen megtervezett és kivitelezett munka! Jövök lesni a technikákat, elrendezéseket!!! :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Lányok a kedves szavakat csak gyertek bátran "lesni" :-)))

    VálaszTörlés